„Sper că regretă acum!” Navratilova a prevăzut gafă istorică făcută de Adidas cu Simona Halep

0 44

Simona Halep este cap de serie numărul unu la US Open și așteaptă să își cunoască traseul la ultimul turneu de Grand Slam al anului. Tragerea la sorți va avea loc azi, iar digisport.ro te va ține la curent cu toate detaliile. Specialiștii au anunțat și motivele pentru care sportiva noastră este principala favorită.

”Simona Halep și-a cimentat statutul de număr unu mondial și are parte de un sezon superb. Halep a greșit foarte puțini pași în 2018, singura sincopă venind la Wimbledon, acolo unde a pierdut în turul 3 un meci pe care îl avea sub control.

Campioana de la Roland Garros și finalista de la Australian Open a reacționat cu stil, câștigând Rogers Cup și jucând finala de la Cincinnati. Astfel, ea nu este doar numărul unu mondial, ci și cea mai în formă jucătoare care va evolua la US Open”, au scris cei de la live-tennis.com.

Parcursul excelent al Simonei din 2018 nu poate să fie decât o gafă istorică pentru Adidas, care a tras lozul necâştigător în momentul în care a decis să nu îi prelungească înţelegerea Simonei. Nemţii nu au vrut să îi satisfacă pretenţiile financiare româncei, iar acum au toate motivele să fie nemulțumiți de alegerea făcută. Halep nu doar că e numărul unu mondial, dar şi-a trecut în cont şi primul trofeu de Grand Slam, și, atunci când se concentrează la maximum, pare de nebătut.

Adidas a refuzat-o pe Simona și a preferat să își asocieze imaginea cu două jucătoare din noul val, precum Ostapenko și Osaka. Cele două sunt în acest moment într-o criză prelungită de formă, ajungând în fazele finale ale competițiilor foarte rar.

Marea campioană Martina Navratilova a fost extrem de surprinsă de decizia luată de Adidas la începutul lui 2018. „Este ridicol! Nu știu ce s-a întâmplat cu Adidas… Dar asta nu i s-ar fi întâmplat niciodată unui bărbat! Sunt sigură că Simona va găsi un nou sponsor, dar faptul că nu are unul este de neînțeles și incredibil pentru mine, în sensul negativ al cuvintelor.

Sper ca cei de la Adidas regretă acum! Iar dacă Simona nu-și va găsi un contract cu un brand înseamnă că ceva este cu adevărat greșit în acest sport! Care e problema? Ce dacă e româncă? Nu le place că nu e înaltă și blondă? Simona este o femeie remarcabilă, cu o personalitate grozavă!”, a spus fostul lider WTA, într-un interviu acordat pentru Le Temps înainte ca Simona să semneze cu Nike.

Sportiva noastră le-a cerut celor de la Adidas două milioane de euro la finalul contractului cu germanii, dar aceștia nu au dorit să îi dubleze câștigul avut în perioada 2013-2017. Au preferat să investească în alte jucătoare de top, dar care nu au avut nici pe departe performanțele marii noastre campioane.

În primăvară, constănțeanca de 26 de ani a anunțat noul sponsor – Nike, printr-o postare care îi folosea „motto-ul”: „Tocmai am făcut-o”. În noul contract, întins pe durata a 4 ani, Halep va încasa 1,7 milioane de euro pe an, cu 700.000 mai mult decât primea de la vechiul sponsor. Cea mai mare sumă din contractul cu producătorul de echipament sportiv o primește Maria Sharapova, care e remunerată cu 8,5 milioane de euro pe an.

 

Recomandari