ȘOCANT: Din toamnă, limba ARABĂ devine OBLIGATORIE în învățământul FRANCEZ

0 7

Ceea ce probabil majoritatea dintre dumneavoastră nu vă imaginați că este posibil, se petrece chiar acum: din toamnă, în conformitate cu programul Ministrului Educației, LIMBA ARABĂ devine limbă obligatorie de studiu pentru tot sistemul național de învățământ din Franța. În traducere liberă, colonizarea arabă de care a avut parte Franța de mai multe decenii nu a condus, cum era firesc, la o adaptare a arabilor la civilizația europeană, respectiv franceză, ci în mod absurd, la o adaptare a societății franceze la cultura arabă, o rețetă care se dorește a fi aplicată la nivelul întregii Europe.

Franța autentică este astăzi în corzi! În sudul ei, orașe întregi tind să devină majoritar arabe, iar în întregul ei, Franța este predată multiculturalismului agresiv care o atomizează din punct de vedere etnic și cultural și o fac exact cum o doresc elitele globaliste, exact în spiritul Planului Kalergi. tor pentru cunoscători), toată această anomalie s-a accentuat sub administrația președinților evrei Nicolas Sarkozy și Francois Hollande și a camarilei lor!!! , cu susținerea internațională a evreului George Soros, apologetul principal al islamizării Europei.

Poziția publică a Ministrului Educației din Franța, Najat Vallaud-Belkacem (de origine marocană/algeriană), nu mai lasă loc la nicio interpretare, după cum puteți vedea mai jos!

Iată cum sună un fragment de dezbatere în Parlamentul Francez pe această temă, care a avut loc acum puțină vreme (Vezi video mai jos):

Annie Genevard, deputat francez: „Dumneavoastră (se adresează Ministrului Educației n.n.) introduceti oficial studiul limbii arabe în programul național și reduceti printr-o reformă a învățământului orele de limbă franceză, orele dedicate limbilor vechi care sunt rădăcinile noastre. Aceasta sigur va diviza francezii. De ce nu aveți dumneavoastră curajul de a spune că reușita copiilor în învățământ depinde de cunoasterea limbii franceze, o limbă (franceza – n.n.) care nu este, așa cum spune circulara dumneavoastră, o limbă printre altele!!! Domnule primministru, dumneavoastră știți – politica presupune alegeri și priorități. Urgența ne arată că cultura noastră ar putea să fie mai bine cunoscută dacă se afirmă cu modul său de viață, cu istoria și cu limba sa. Nu credeți dumneavoastră că introducerea de limbi comunitare (limbile imigranților – n.n.) în programele școlare va încuraja ghetoizarea societății?

Najat Vallaud-Belkacem, Ministra Educației: Doamnelor și domnilor deputați… Doamnă deputat Annie Genevard, vă datorez mulțumiri (ironic – n.n.), cu adevărat, pentru această întrebare prin care ați arătat la o mare parte din concetățenii noștrii, si sper că ei ne ascultă, concepția pe care o aveti despre limba arabă; care pentru dumneavoastră este în concurență cu germana și ar trebui să fie mai puțin bine tratată – ar trebui să fie tratată ca o limbă comunitară… (Păi, asta este, o limbă comunitară, nu una de circulație internațională!!! – n.n.) DAR NOI NU VOM FI NICIODATĂ DE ACORD, doamnă deputat. Eu estimez că în țara noastră, dacă este ceva de făcut, este de a diversifica limbile pe care elevii le învață la scoală, căci toate aceste limbi au legitimitatea lor, interesul lor si este rațiunea pentru care ÎN STRATEGIA PENTRU LIMBILE VII PE CARE EU O DEZVOLT LA ȘCOALĂ, VOI FACE ÎN AȘA FEL ÎNCÂT PE LÂNGĂ ENGLEZĂ, ELEVII NOȘTRI SĂ AIBĂ ACCES LA GERMANĂ, SPANIOLĂ, ITALIANA DAR ȘI LA ARABĂ ȘI CHINEZĂ (vrea să pună pe același calapod limbile imigranților cu limbile de circulație internațională – n.n.) si eu sunt mândră de asta. (…) Învățarea limbii arabe, turce sau portugheze trebuie evident să se facă într-un cadru școlar normalizat, ca toate celelalte limbi – CEEA CE EU PREGĂTESC DIN TOAMNA VIITOARE (2016) PENTRU CATEVA LIMBI ȘI ÎN 3 ANI PENTRU CELELALTE.”
Recomandari