Scandalos! Bataie de joc la adresa clientilor! Aceasta este modalitatea prin care E.ON va ia degeaba banii

• Sesizarile si reclamatiile legate de procedurile operatorului de energie electrica vin cu nemiluita din partea iesenilor • Un client al E.ON Romania a avut o surpriza total neplacuta din partea E.ON, care l-a lasat fara energie electrica pe neanuntate • Dupa ce a fost obligat sa plateasca pentru a putea beneficia iarasi de curent, ieseanul a aflat cu stupoare ca figura cu plati efectuate in avans in conturile E.ON

Reclamatiile privitoare la activitatea E.ON Romania curg cu nemiluita din partea iesenilor nemultumiti de felul in care operatorul de energie pe zona Moldovei relationeaza cu clientii. Totul se intampla din cauza facturilor aberante, din pricina facturilor si a adreselor emise de E.ON care nu mai ajung la destinatari, dar si a procedurilor si demersurilor care trebuie urmate pentru a rezolva astfel de situatii.

Un iesean care detine un teren in zona Aroneanu a simtit pe propria piele cum este sa ajungi una dintre victimele multiplelor erori intalnite in relatia E.ON – clienti. Acesta s-a trezit pur si simplu fara contorul de energie electrica, care i-a fost demontat din gospodarie pe motiv ca i-a expirat contractul de furnizare cu operatorul de electricitate. Nemultumirea ieseanului este cu atat mai mare, cu cat nu a fost anuntat in prealabil despre faptul ca urmeaza sa ii expire contractul de furnizare si va fi deconectat din acest motiv.

„Am un teren in Aroneanu, unde nu am decat o baraca din tabla in care consumatori electrici sunt un bec si o pompa de apa, nimic altceva. Merg acolo de doua-trei ori pe saptamana sa lucrez pamantul, nu este ca si cum as locui acolo si am consum constant de curent electric. La inceputul lunii iunie, cand am fost la terenul din Aroneanu, am vazut ca nu mai aveam curent, contorul a fost luat de pe un stalp care se afla dupa gard. Un vecin mi-a spus ca au fost doi angajati de la E.ON care au luat contorul. A doua zi, am fost la sediul E.ON din centru, la relatii cu clientii, sa ma interesez ce s-a intamplat. Am fost informat ca mi-a expirat contractul de furnizare si ca, daca vreau sa fac unul nou, trebuie sa platesc taxa dereconectare, o garantie si factura restanta. In total, mi-au cerut 650 de lei”, spune ieseanul Ioan Vornicu.

A fost obligat sa plateasca, dar s-a trezit ca a dat bani in avans E.ON-ului

Cu toate ca nu a fost vinovat de situatia intamplata, mai ales ca contractul era incheiat pe perioada nedeterminata, pentru a putea beneficia din nou de energie electrica, clientul E.ON a fost informat ca este nevoit sa plateasca o serie de taxe care ajung in total la suma de 650 de lei.

„Eu am solicitat din prima zi sa imi redeschida curentul electric, am crezut ca e o simpla greseala care se repara repede, nu mi-am dat seama ca o sa umblu vreo trei zile ca sa rezolv problema. Mi-au spus ca nu o sa deschida curentul, nu imi face contractul nou daca nu platesc taxa de reconectare, o garantie de vreo 200 lei si inca un consum de vreo 185 de lei. Mentionez ca nici acest consum de energie electrica nu se explica, din moment ce eu eram cu facturile la zi si lunar nu consumam 50 de lei. Garantia pe care am platit-o iarasi a fost abuziva, pentru ca nu am fost niciodata datornic la E.ON, iar acum sunt pus in situatia unui rau-platnic, ceea ce nu am fost niciodata”, a mai povestit Ioan Vornicu.

Constrans de situatie, ieseanul a bagat mana adanc in buzunar si a platit toti banii ceruti de E.ON Energie, insa a aflat cu stupoare ca a platit o suma mai mare decat trebuia. „In cele din urma, am platit toti banii, pentru ca aveam nevoie neaparat de curent la terenul din Aroneanu. In momentul cand a fost luat indexul exact de pe contor, aveam platit in avans aproape 200 lei din cauza facturilor estimative. I-am intrebat, daca tot figurez cu consum in plus, de ce am mai platit garantie si factura de 185 lei? Doamna de la ghiseul E.ON mi-a spus ca recalcularea s-a facut dupa ce au fost problemele, expirarea contractului, si ca o sa figurez cu un sold in avans, iar la urmatoarele facturi nu voi mai plati pana voi atinge suma de vreo 200 lei. Dar asta nu ma avantajeaza cu nimic, pentru ca mi-au luat banii acestia cu forta, nu e ca si cum am acceptat eu sa platesc in avans ceva ce inca nu am consumat”, a mai povestit clientul E.ON din Iasi.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *