Românii, vaci de muls? Retailerul Kaufland, acuzat că în România a DUBLAT prețul unui produs pe care îl vinde și în Germania. VEZI imaginile

0 19
Anul trecut, un turist polonez semnala faptul că Lidl practică prețuri mai mari în România decât în Polonia la produse identice.
Același lucru îl arăta un român în legătură cu produsele comercializate de Zara: în România se umflă prețurile practicate în Occident.
Acum, de aceleași practici este acuzat și retailerul Kaufland. Un român a postat pe net două fotografii care înfățișează același produs – castraveciori murați ungurești, la Kaufland Turda din România și Kaufland Aachen, din Germania.
În imagini se poate vedea că la Kaufland Turda produsul costă 14.99 lei, adică 3,36 de euro bucata, la cursul de pe 29 iulie,(Foto dreapta). În același timp, același borcan este 1,69 euro în Germania(foto stânga)!
Din imagini se poate observa că produsul este identic în cele două magazine, comercializat în aceeași cantitate.
„Am facut 200 de km sa demonstrez ceea ce am postat ieri si anume ca un produs unguresc in Kaufland Turda costa dublu fata de acelasi produs cumpărat din Kaufland Aachen Germania !!!! Acum cred ca nu mai sunt dubii !!!! Rog sa nu mai fie șters mesajul si totodată rog sa dați share sa vadă fiecare !!! Asta înseamna lipsa de respect pentru cei din Romania si transmit pe aceasta cale rușine conducerii Kaufland !!!!…poate e o măsura de a strânge bani pentru ași achita datoria istorica fata de Romania !!!! De aceea cosul in Romania e mai scump !!!”, a scris George Laurențiu Cîrnu pe facebook.
Recomandari