Meghan Markle și Prințul Harry, fundație în beneficiul femeilor vulnerabile. Ducii de Sussex și-au creat un brand nou

Prințul Harry și Meghan Markle au renunțat la drepturile Casei Regale Britanice, dar nu au lăsat totul la voia întâmplării. Actrița americană a avut mereu un plan B pe care acum l-a pus în aplicare cu ajutorul unei prietene, astfel Meghan și-a înregistrat propriul brand.

Meghan Markle, minte sclipitoare în domeniul afacerilor

Actrița Meghan Markle și Prințul Harry nu mai au voie să folosească brandul „Sussex Royal”, motiv pentru care nu au stat prea mult pe gânduri și au înregistrat propriul lor brand. Aflați de câteva luni în Canada, acolo unde s-au mutat pentru a-și crește băiețelul Archie, Prințul Harry și soția au luat-o de la capăt.

Americanca a înregistrat cu ajutorul unei prietene foarte bune un website intitulat sussexglobalcharities.com, o fundație caritabilă care urmează să activeze în beneficiul femeilor vulnerabile. Fundația înființată de stilista Jessica Mulroney, prietena lui Meghan, a fost înregistrat din partea Shoebox Project Foundation.

Prințul Harry și soția sa, independenți din punct de vedere financiar

Nepotul Reginei Elisabeta a II-a și frumoasa sa soție și-au dorit să devină independenți din punct de vedere financiar și iată că deja au făcut primul pas pentru atingerea acestui scop. Meghan Markle și Prințul Harry au parte de un nou statut și au realizat că au nevoie de nou brand care să-i reprezinte. Așa a luat naștere fundația.

„Ducele şi ducesa de Sussex nu intenţionează să folosească «Sussex Royal» în niciun domeniu după primăvara anului 2020”, a declarat un purtător de cuvânt al Ducelui şi Ducesei de Sussex citat de CNN, în ciuda faptului că actrița nu s-a declarat tocmai încântată de acest fapt.

În cele din urmă Ducii de Sussex au ținut cont de doleanța Reginei de a elimina cuvântul „royal” din brandul personal și au creat o fundație care nu conține acest cuvânt, ci doar numele „Sussex” așa cum am văzut în denumirea site-ului web.

Meghan Markle, afaceri de succes în numele propriu

Meghan Markle se pricepe în domeniul afacerilor și a fost mereu cu un pas înainte. Pe vremea când era însărcinată și nu dezvăluise presei care este sexul bebelușului, soția Prințului Harry a apelat la ajutorul unei alte prietene pentru a înregistra ale două website-uri în beneficiul propriu.

Așa se face că, la numai 8 zile după ce actrița a anunțat că va da naștere unui copil, managerul ei din SUA Andrew Meyer a înregistrat două branduri, archefoundation.com și archefoundation.org. Prin urmare, Meghan Markle știa sexul copilului, dar și numele pe care avea să-l poarte acesta.

De asemenea, Ducii de Sussex se pare că aveau gândită încă de la vremea respectivă strategia pentru viața aleasă la începutul acestui an, adică mutarea în Canada și renunțarea la drepturile familiei Regale Britanice.

Loading...

Recomandari

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. AcceptRead More