Simona Halep va semna zilele viitoare un contract cu Nike. Mutarea aceasta o are în vedere pe marea noastră campioană, dar poate fi şi o formă a gigantului brand de a pune presiune pe Sharapova.

246
Rusoaicei îi expiră anul acesta contractul, iar Nike ar vrea să o păstreze, dar în cu totul alte condiţii.
Simona s-a despărțit recent de sponsorul ei principal, Adidas, cu care colabora din 2014 și de la care primea un milion de euro pe an. Ajunsă pe primul loc în ierarhia WTA, Halep a cerut renegocierea contractului, însă gigantul german a refuzat. La Shenzhen, ea a devenit astfel primul lider mondial din Era Open care evoluează fără sponsor într-un meci oficial. Povestea s-a repetat la Australian Open, însă zilele acestea, ajunsă la Cluj, Halep a apărut de mai multe ori cu însemne Nike. Semnarea unui contract e iminent, discutându-se de o sumă între 1,7 milioane şi 2 milioane de euro pe an.

Fără îndoială că semnarea în sine a contractului cu reprezentanta noastră e o realizare pentru Nike, dar, conform informaţiilor din piaţă, e şi o formă de a pune presiune pe Sharapova. În condiţiile în care Serena tocmai a născut şi nu se ştie în ce formă va fi în 2018, „Masha” rămâne poate singurul mare star al tenisului, deşi şi-a mai pierdut din fani după episodul de dopaj. Totuşi, în anul suspendării, de exemplu, rusoaica a câştigat 1,5 milioane de euro din premii şi 20 de milioane de euro din publicitate; o sumă la care doar Serena Williams a mai avut acces.
În acest moment rusoaica are un contract de 70 milioane de dolari cu Nike, semnat în 2010, pentru o perioadă de 8 ani. Astfel, în 2018, rusoaicei îi expiră înţelegerea. Nike o doreşte în continuare, dar pentru o sumă mult mai mică. (Mai multe detalii AICI)