Decizie istorică luată de Adidas, după despărţirea de Simona Halep

1082
halep

Adidas a rupt contractul cu Simona Halep, la finalul anului trecut. Nemţii nu au vrut să îi ofere numărului unu mondial două milioane de dolari pe an şi au avut motive să considere că au greşit, mai ales după ce „Simo” s-a impus la Roland Garros.

9 luni mai târziu, Adidas nu vrea să sufere o nouă pierdere şi i-a propus un contract uriaş lui Naomi Osaka, proaspăta campioană de la US Open. Nipona e ademenită cu 10 miliioane de dolari anual, cea mai mare sumă oferită în istorie de germani unei sportive, după cum anunţă Yahoo.

Totuşi, sportiva de 20 de ani nu ar câştiga nici pe aproape suma care îi intră anual în conturi Serenei Williams (17 milioane de dolari). Finalista de la Flushing Meadows este şi prima în acest top.

„Naomi este din Japonia, dar are legături şi cu Haiti și SUA, așa că pachetul de imagine pe care îl poate oferi este imens. Este foarte sinceră și cu picioarele pe pământ, iar oamenii se simt atrași de aceste lucruri. Va avea o carieră de succes atât pe teren, cât și în afara lui”, a declarat agentul lui Osaka, Stuart Duguid, pentru Tennis World USA.

Simonei i-a expirat înțelegerea cu Adidas în ultima zi a anului trecut, după trei ani de contract, și a jucat fără sponsor tehnic oficial timp de aproape o lună și jumătate. Situaţia a fost comentată în termeni duri la acel moment de marea campioană Martina Navratilova.

„Este ridicol! Nu știu ce s-a întâmplat cu Adidas… Dar asta nu i s-ar fi întâmplat niciodată unui bărbat! Sunt sigură că Simona va găsi un nou sponsor, dar faptul că nu are unul este de neînțeles și incredibil pentru mine, în sensul negativ al cuvintelor.

Sper ca cei de la Adidas regretă acum! Iar dacă Simona nu-și va găsi un contract cu un brand înseamnă că ceva este cu adevărat greșit în acest sport! Care e problema? Ce dacă e româncă? Nu le place că nu e înaltă și blondă? Simona este o femeie remarcabilă, cu o personalitate grozavă!”, a comentat Navratilova.

În luna februarie a acestui an, Simona Halep a semnat cu Nike, iar gigantul american i-a oferit chiar suma pe care românca o dorea de la Adidas, două milioane de dolari pe an.